20 de novembre del 2013

Jaqueta polar Peppa Pig per la Clara

Hello!!!
 
M'han encarregat fer un regalet per la Clara i m'han dit que l'hi encanta la Peppa Pig... de fet, a quin nen no l'hi agrada? Jiji!
 
Us deixo unes fotos perquè pugueu veure que xuli ha quedat i pugueu comentar ;)
 
Del darrere, la Peppa Pig ballarina i el nom de la Clara.
 
 
 
Del davant...

 
 

 
Aquest cop, com altres, em vaig descuidar posar l'etiqueta del logo, aissssss!!!!
Així que vaig aprofitar un motlle del logo i una tinta per a roba i vaig fer aquest experiment i m'ha agradat, el repetiré!
 
 

2 comentaris:

  1. M'encanta!!! El punt de festó és fet a ma? Quina feinada!!! Que contenta deu estar la Clara.

    ResponElimina
  2. Si si, a ma, la meva machine no és tant bona com la teva i no té l'opció del punt de festó...

    ResponElimina