25 de novembre del 2013

Aniversari Ona

 

Felicitats Ona!!

Bé, de fet, l’aniversari de la Ona va ser ahir, però no em podia anticipar als esdeveniments i fer la publicació abans d’hora...

 
Els tiets de la Ona, la Thais i el Joan, em van demanar que fes una corona d’aniversari per la seva fillola, em van demanar que fos divertida, bonica i sobre tot feta amb molt d’amor.

Així doncs, vaig escollir una roba bonica, amb colors divertits i amb un munt de cors. No desprèn molt d’amor??? Jijiji!


 
 
Com que el fons de la tela és fosc, més que fosc, fosquíssim (negre), vaig personalitzar-la posant-li el seu nom amb lletres de color verd festuc perquè hi ressaltessin.

I, per si encara no es veia prou el nom, la vaig fer reversible. El darrera és de color verd i aquest cop les lletres son de l’estampat del davant.
També vaig fer unes banderoles amb el seu nom perquè la festa es convestís en festassa! jiji!


M’encanta el resultat, a vosaltres no??
 
M'ajudeu a cantar-li la cançó d'aniversari?
 
1...2...i...3!
 
Moltes felicititats!
Moltes felicitats!!!
Et desitgem Ona!!!
Moltes felicitats!!!
 
Ueeeeeee!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada